Tällä kertaa terveisiä Länsi-Lapista, josta kotiuduin kaksi yötä sitten. Kyllä onkin aikas mukava nukkua vaihteeksi omien lakanoiden välissä. Kaiken kaikkiaan kolme viikkoa elelin pohjoisen yöttömässä yössä ja vaikka minkälaisia petivirityksiä tuli testattua teltassa ja mökeissä.

Aikamoisesta aktiivilomasta olen siis paraikaa toipumassa. Siis fyysisesti toipumassa ja henkisesti paremminkin sulattelemassa. Vaellusviikon jälkeenhän seurasi melontaviikko. Siinä välissä pari päivää pyykinpesua, pakkausta ja töitäkin hieman sekä siirtymistä toiselle puolelle Lappia.

Sain kuin sainkin toteutettua pitkäikäisen haaveeni, josta arkaillen kirjoittelin syksyisessä postauksessani :) Viime lauantaina samainen jokimaisema oli tämän näköinen:

Sateisen ja koleahkon viikon jälkeen tuli taas kesä. Tuntui vilvoittavalta ja myös makeelta käydä uimassa rantautumispaikassani Kemijoella. Samaisessa niemessä minä aikanaan varpauduin maailmaan :)

Tuntuu muuten mielettömän hyvältä, kun monien vaikeiden uupumusvuosien jälkeen olen pystynyt tällaisiin fyysisiin suorituksiin. Niin sadat kerrat syke jyskytti täysillä, kun vain nousi sängystä ylös. Ja kunnollinen rentoutuminen oli mahdotonta. Mutta viime päivinä olen olen ottanut rentouttavat tunnin iltanokoset ja sen päälle vielä täydet yöunet.

Kunto on varmasti kohentunut roimasti, mutta nyt on palautumisen paikka. Sen verran aktiviteettia pitäisi tässä vielä löytyä, että saisin aikasiksi siirtyä mökille :D Jatkolepämään :) Yksin :D

Luulenpa, että jo myöhään tänä iltana varpaudun mökkisaaren rantaan uimaan. Siis menoksi tästä, hus!