Nyt vielä hieman sekalaista tunturipöllökurssin antia ;)

1240649852_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ensimmäinen pöllö osoitti minulle oikean paikan ja oikean reitin Luostolla

Pöllöt johdattivat minut monta kertaa korkealle. Sain kulkea huipuilla suotuisissa tuulissa, kuten olen kertonutkin. Näin koko ihmeellisen elämän avautuvan joka suuntaan. Opin ymmärtämään kauniiden valojen ja pimeiden varjojen vaihtelua. Minun oli pakko sukeltaa syvälle itseeni kohdatakseni rohkeuden ja mahdollisuudet itsessäni.

Lähes koko elämäni olen elätellyt harhakuvaa, että minusta tulisi jotenkin valmis. Vaan ei, se ei ainakaan ole minun kohdallani toteutunut. Mutta kai kantapään kautta olen viimein ymmärtänyt, että tärkeintä on olla valmis muuttumaan.

1240650510_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Toinen pöllö varmisti, että Pallakselta löytyy minulle jotakin. (Tuleeko muille mieleen ylemmästä merkistä eräs koirapari...)

Kohta on edessä laskeutuminen alas. Riittävätkö saamaani voimat ja opit arkiseen taisteluun. Kantavatko uudet siipeni. Opinko lentämään myös päivisin eikä vain öisin pöllöjen tapaan...

1240649145_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kolmas pöllö saa paikan jostain pöllömökiltäni

Pöllö lähti siis mukaani, mutta osa sydämestäni jäi Pallakselle, mistä seuraava maisemakuva (tulopäivänä). Edellinen pöllökuva on otettu lähtöpäivänä ihan samassa paikassa. Itse asiassa pöllö istuu alemmassa kuvassa näkyvällä kinoksella. Juuri samalla tavalla, kuten tuo maisemakin, monet asiat voivat näyttäytyä ihan toisin tai tilanteesta riippuen olla täysin näkymättömissä...

1240651426_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten sain vielä lahjaksi ja muistoksi mökilleni viisi puusta tehtyä servettirengasta, joista jokainen sai pöllökaiverruksen kylkeensä. Ne kertovat, että elämässä pitää useammin syödä yhdessä ystävien ja rakkaiden kanssa. Toivottavasti saan joskus esittää renkaista kuvan aidossa käyttötarkoituksessaan... =)