Kiirusta on pitänyt. Kaikenlaista tapahtunut. Blogeja olen käynyt kurkkimassa, mutta oma kirjoittelu on jäänyt ihan minimiin. Niin paljon on kai väsyttänyt vapaa-aikoina, ettei sanoja ole irronnut... Nyt koetan puristaa niitä vähän esiin.

Ensin ikävää kerrottavaa. Pitkäaikaisen ystäväperheen jo aikuisikäinen poika on viikon ajan taistellut elämästään vakavan onnettomuuden jälkeen. Harvemmin olen häntä nykyisin nähnyt, mutta aikanaan hän sisarustensa kanssa syntyi ja kasvoi yhdessä poikieni rinnalla. Paljon vietettiin aikaa ja tehtiin kaikenlaista yhdessä tämän toisen perheen kanssa, joten silloin pienenä hän oli lähestulkoon kuin oma lapsi. Nyt saan kokea sitä samaa painajaista hänen vanhempiensa kanssa :(

Itselläni on ollut aika kelju hammasvaiva, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa hoidu muutaman kituhetken myötä. Töissä olen ollut aikamoisessa hullunmyllyssä, mikä onneksi edelleenkin tuottaa myös sitä positiivista stressiä. Olen valmis siihen, sillä koen niin vahvasti tämän tekevän rakoa kokemaani työuupumukseen.

Lumen tulo on ilahduttanut, vaikka harvoin olen siitä päässytkin nauttimaan. Mutta pari lumisateista ihanaa koiralenkkiä olen saanut tehdä. Lumi tekee metsän niin lumoavan hiljaiseksi. Vissiin ne hiutaleitten triljoonat sakarat katkaisevat tehokkaasti kaikki häiritsevät ääniaallot. Ja se raikas lumen tuoksu... :D

Harrastanutkin olen. Jo toisen kerran sepän hommissa =) Ja kaikkien muitten vaarallisten outojen laitteiden kanssa... Tästä tarinaa joskus myöhemmin, kun on jotain valmistakin esitettävää.

Tein myös neljän päivän reissun ulkomaille. Ei ollut kylläkään lomamatka, vaan aika tiivis työmatka. Bussin ikkunasta sai kuitenkin ihailla vähän erilaisia maisemia. Ja muitakin erilaisia elämyksiä tietenkin tunki mellastamaan pieneen päähäni ;)

Tuollaista pullahti ulos nyt tällä erää. Pitkän intensiivisen harrastamispäivän jälkeen. Väsyttää kovin, mutta onneksi silleen terveesti. Ja onneksi muuten olen kaikesta hektisyydestä sekä isoista vakavista ajatuksista ja tunteistakin huolimatta saanut nukkua kelpo yöunia. Siitä osaan olla erittäin kiitollinen!

Hyvää yötä!