Mimosa haastoi esittämään kuusi sattumanvaraista asiaa minusta. Koetan miettiä sellaiset, joista en ole ennen kirjoittanut mitään blogissani.

... ... ... jopas nyt ... uh, on mentävä aikojen alkuun...

1. Vaikka varhaisimmat lapsuusmuistot: Minulla on muutamia selkeitä muistikuvia ajalta, kun olin alle 3 v. Yksi on tosi paha - siinä naapurin tyttö kaatoi lapiolla hiekkaa päähäni, kun oltiin hiekkalaatikolla. Hitsi, miten inhottavalta se tuntuikaan.

öööö... mitenkäs tämä on nyt niin hankalaa... katson ympärilleni...

2. Minulla on sukset tämän huoneen nurkassa, semmoiset teräskanttiset. Ostin ne kesällä yhdeltä papalta 10 €:lla. Toivon ja uskon hiihtäväni niillä tämä keväänä Lapissa.

...tuo meni helposti. Noloa käyttää samaa konstia, joten siirryn mielikuvituksessani vaikka ulos...hmmm

3. Västäräkki on suosikkilintuni, muihin lintuihin on viha-rakkaus -suhde ;) Linnut ovat huikean ihania, mutta olen tosi huono tunnistamaan niitä, vaikka olen yrittänyt opetella. Sitten on turhauttavaa, kun ne ovat niin arkoja ja pyrähtävät karkuun, ennen kuin niitä saa kunnolla tarkkailtua ja valokuvattua. Mutta västäräkit uskaltavat tulla ihan lähelle ja ilahduttavat sekä lohduttavat minua.

...nyt sitten vaikka joku suunnitelma...

4. Haluaisin osata maalata taulun seinälleni. Olen silloin tällöin yrittänyt, mutta ei siitä ole mitään tullut. Tänä keväänä olen taas päättänyt yrittää. Laitan kuvan blogiin, jos satun onnistumaan.

...seuraavaksi jotain syvällistä...

5. Lähipäivinä on ollut sellainen olo, että `bloggaan, olen siis olemassa´. Mietin, olisiko syytä huolestua...

6. Pitäisiköhän ruveta Elämään. Ehkä lähden tästä "riisumaan" joulukuusta... ;)

Selvisin!! :D ... kö?