Viime viikot ovat kuluneet toisista ihmisistä huolehtimisessa ja sen ohella armottomassa siivousurakassa (jota kyllä riittääkin pitkän uupumuskauden ja kaiken reissailuni jälkeen). Turhaakin huolta olen varmasti kantanut, ja sen seurauksena ylimääräistä jännitystä itsessäni. Tiirakuvan tyyliin matalalentoa, mutta lentoa kummiskin :)

1242890174_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kaikesta huolimatta olen arvostanut suuresti wapaatani ja olen jaksanut jatkaa prosessointia työuupumuksen sekä koko elämäni kanssa. Kotona olen ollut tiiviisti, mutta melomassa sentään käynyt kaksikin kertaa - tosin erittäin lyhyesti ja pienimuotoisesti.

1242890129_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Onneksi paljon hyvää vahvuutta ja itseluottamusta olen saanut tuntea ja sisinpäni on ollut rauhallinen. Mutta eilen ja toissapäivänä iski hurja väsymys ja flunssan oireet. Tajusin, että minun pitäisi taas keskittyä pitämään parempaa huolta itsestäni. Selkeästi akkuni tarvitsevat uutta latausta. Pidin eilen minälleni oikein kunnon puhuttelun, ja tänään onkin huomattavasti parempi olo. Jalkoja hieman kolottaa, mutta nenäliinoja en ole enää tarvinnut.

Minkähänlaisen "huoltotauon" tässä järjestäisi... Kevätkesäinen luonto ainakin tarjoaisi parasta mahdollista voitelua :D Olisikohan aika lähteä seuraamaan kesän heräämistä muuallakin kuin pihapiirissä ja ikkunoista katselemalla...

1242891351_img-d41d8cd98f00b204e9800998e