Kylläpä olenkin ollut väsynyt parin viikon raatamisen jälkeen. Edelliset yöt olen nukkunut kuin halolla päähän lyötynä. Tämä päivä on mennyt ihan omasta eestään, jotta harmittaa, kun mitään en ole saanut aikasiksi :( Tiedän, että tällaisellekin levolle on aikansa, mutku on niin kaunis luminen keli ja minä vaan joka päivä sisätiloissa.

Viimeiset pari tuntia olen jahkaillut, josko lähtisin mökille. Lumiseikkailu houkuttaa, mutta liukkaan kelin varoitus pistää miettimään. Lisäksi lunta on tullut sen verran, että autolle voi olla vaikea saada paikkaa eikä yölapiointi ole se ykkösjuttuni nyt. Tänä iltana olisi pitkästä aikaa mahdollisuus myös työelämän ulkopuoliseen sosiaaliseen elämään, mutta voimat ei ole nyt parhaimmat porukassa seurusteluun.

Opiskeluun olisi houkutusta ja vähän painettakin, mutta pitää antaa silmienkin välillä levätä ja raitis ulkoilma olisi nyt kaikkein tärkeintä. Jotta mikä nyt neuvoksi, kysyy epätietoinen...

Katsokaa nyt, millaiset koiruudetkin minulla on

Paitsi nyt tätä kirjoittaessa, alkoi hienosti sanottuna kristalloitua, mitä minun pitänee tehdä. Kun kerran aivojen ja silmien pitää levätä, ja ihminen tarvitsee eniten raitista ulkoilmaa, niin selvähän se sitten.

Johtopäätös: Eiku aivot narikkaan ja ihan pihalle...