Olen lueskellut blogeja ja nauttinut ihmisten tunnelmallisista jouluvalmisteluista. Itse olen kai pakkasviikon jälkeisessä kohmeessa, kun nyt viikonloppuna en saanut aikasiksi paljon mitään, mitä olin kaavaillut.

Tosin olen antanutkin itselleni luvan vain olla, sillä viime viikonloppu meni Saksan reissulla ja viikolla piti pyörähtää töitten merkeissä Tallinnassa. Muutenkin töissä on ollut sangen tiivistä meininkiä, joten olen nyt katsellut muuta elämää ikäänkuin verhon takaa - kuvani mukaisesti...

Auringon kanssa kurkistellaan toisiamme

Tänään keli on lauhtunut ja lunta sadellut, mutta eilen oli vielä kipakka pakkaskeli. Eilen tehtiinkin koiruuksien kanssa pitkä aamulenkki ja seurattiin päivän valkenemista.

Hyvää huomenta herrasväki Kaisla. Siellä se aurinko on nousemassa. Varmaankin kaunis päivä tulossa tänään... ;)

Niin se päivä kirkastui, vaikka onkin vuoden pimein aika käsillä

Suuri haaveeni on päästä pian käymään mökillä. Nyt se onkin mahdollista, kun jää on alkanut kantaa ja saareen uskaltaa taas mennä. Viime vuonna etelän vedet taisi olla vielä auki tähän aikaan.

Mökkijoulu on vuosikausia ollut haaveenani, mutta nytkään se ei toteudu. Sen sijaan tähtäimessäni on uuden vuoden vastaanottaminen mökillä. Kylläpä se olisikin hienoa :) Saisin hiihdellä saareen. Kairaisin avannon ja lämmittäisin vuoden viimeisen saunan. Huuhtoisin pois kuluneen vuoden koettelemukset. Mmmm, näissä lämmittävissä ajatuksissa nukkumaan...